O Intamplare Din Vacanta De Vara

Rezolvați O Compunere Cu Titlul O Intamplare Din Vacanta De Vara In Care Sa Fie Subliniat Părțile De Brainly Ro

Cum Mi Am Petrecut Vacanta De Vara Compunerea Unui Elev Din Romania Face Senzatie Pe Internet Stirileprotv Ro

O Intamplare Din Vacanta

O Compunere Despre O Intamplare Din Vacanta De Vara 10 Randuri Brainly Ro

Idei De Compunere Pentru O Intamplare Din Vacanta De Vara Brainly Ro

Redacteaza O Naratiune De 80 150 De Cuvinte In Care Sa Prezinti O Intamplare Reala Sau Imaginara Brainly Ro

în vacanța de vară am fost plecată la bunicii mei la casa de la munte.

O intamplare din vacanta de vara. Era o zi frumoasă de vară din vacanţa mare. O întâmplare din vacanța de vara. O compunere despre o întâmplare din vacanţa mare pe care am petrecut o la bunici. M am trezit de dimineaţă pe la ora şapte.

Dacă în vacanța de vară vrei să te delectezi cu panorame spectaculoase atunci de ce să nu faci o excursie inedită cu trenul pe ruta oravița anina. O compunere scurta cu vacanta de vara in romana 980469 in vacanta de vara eu impreuna cu familia mea am mers sa ii vizitam pe bunici cand am ajuns in fata portii doi batranei ne au intampinat cu zambetul pe buze i am luat in brate iar bunica cand a scapat din stransoarea mea puternica mi a dat o bucucata de prajitura. Anul trecut am plecat în excursie împreună cu colegii și diriginta noastră. După ce m am dat jos din pat am înştiinţat o pe bunica că vreau să fac o plimbare prin natură.

Vezi despre ce e vorba ilustratia apartine doinei botez. Am udat roșiile din grădină am adunat ouăle din cuibar am măturat curtea și am spălat vasele din bucătăria de vară. Seara când m am băgat în pat a venit lângă mine m a mângâiat pe păr și mi a spus că i ar plăcea să mă aiba mereu lângă ea. întrucât era prima noastră excursie alături de noii colegi cu toții am așteptat cu nerăbdare ziua plecării.

După ce m am dat jos din pat am înştiinţat o pe bunica că vreau să fac o plimbare prin natură. După ce m am dat jos din pat am. O iubesc pe bunica și vreau să îmi petrec fiecare vacanțaăcu ea. E o intamplare hazlie in vacanta de vara a lui lisandru poreclit nastratin un copilas nazdravan de grupa mare.

A fost o intamplare de vacanta cu multa fantezie. Destinația era stațiunea gărâna unde urma să fim cazați cu toții într o cabană primitoare. M am trezit de dimineaţă pe la ora şapte. Compunerea este scrisă de mitoi andreea din oradea elevă în clasa a iv a.

Iar casa aceea mirosind a pâine proaspătă scoasă din cuptor e cea mai primitoare din câte există pe pământ. Ea mi a aprobat dorinţa şi mi a pregătit merinde. Era o zi frumoasă de vară din vacanţa mare. Cei mai buni și blânzi bunici din lume sunt ai mei.

Bunica mă privea uimită și părea mândră de mine. Ea mi a aprobat dorinţa şi mi a pregătit merinde. Va oferim spre lectura poezia s a gandit scrisa de nicolae neagu. Compunere despre o întâmplare hazlie din vacanța de vară.

Era o zi frumoasă de vară din vacanţa mare.

Compunere Cu O Intamplare Hazlie In Vacanta De Vara Urgent Dau Coroana Brainly Ro

Descarcă Compunere Despre O Intamplare Hazlie

Compunere O Intamplare

Compunere Vara

Prezinta In 150 300 De Cuvinte O Intamplare In Vacanta De Vara Cu Un Limbaj Expresiv Brainly Ro