O Intamplare Din Vacanta De Vara La Mare

Cum Mi Am Petrecut Vacanta De Vara Compunerea Unui Elev Din Romania Face Senzatie Pe Internet Stirileprotv Ro

O Intamplare Din Vacanta

Compunere Cu O Intamplare Hazlie In Vacanta De Vara Urgent Dau Coroana Brainly Ro

O Intamplare Din Vacanta De Vara

De dabbingsss 19 09 2016 conectează te pentru a adăuga un comentariu răspunsuri.

O intamplare din vacanta de vara la mare. După ce m am dat jos din pat am înştiinţat o pe bunica că vreau să fac o plimbare prin natură. Prin clasa a doua in vacanta de vara la bunici aveam un prieten cu vreo cinci ani mai mare ca mine care nu mi refuza aproape nimic aveau bunicii un butoi de lemn pe care nu l mai foloseau intr o zi cand nu erau acasa m am tiganit mult la prieten sa ma traga cu butoiul ca nu prea voia eram si sub influientele lui huck finn si ma gandeam ca o sa l depasesc in fine am rostogolit butoiul pe un. O compunere scurta cu vacanta de vara in romana 980469 in vacanta de vara eu impreuna cu familia mea am mers sa ii vizitam pe bunici cand am ajuns in fata portii doi batranei ne au intampinat cu zambetul pe buze i am luat in brate iar bunica cand a scapat din stransoarea mea puternica mi a dat o bucucata de prajitura. M am trezit de dimineaţă pe la ora şapte.

Am fost cu părinţii la mare câteva zile. M am trezit de dimineaţă pe la ora şapte. Cine imi da o compunere va castiga 20 puncte. Era o zi frumoasă de vară din vacanţa mare.

Era o zi frumoasă de vară din vacanţa mare. Nu cred ca am stat foarte mult. După un drum destul de obositor cu trenul în sfârşit în faţa noastră a apărut întinderea nesfârşită a mării albastre. Soarele se juca în valurile ei făcând o să strălucească în nuanţe diferite.

O compunere cu titlul o intamplare din vacanta de vara la mare de 10 randuri. Compunerea este scrisă de mitoi andreea din oradea elevă în clasa a iv a. M am trezit de dimineaţă pe la ora şapte. După ce m am dat jos din pat am înştiinţat o pe bunica că vreau să fac o plimbare prin natură.

Era o zi frumoasă de vară din vacanţa mare. Obișnuiam să plec cu părinții mei în vacanță în fiecare vară iar în anul în care s au petrecut toate acestea alesesem să mergem la mare. Cei mai buni și blânzi bunici din lume sunt ai mei. şoseaua şerpuieşte la o altitudine de peste 1 400 de metri şi are o lungime de 26 de kilometri.

Compunere despre o întâmplare petrecută la mare întâmplarea aceasta s a petrecut în urmă cu mulți ani pe vremea când încă nici nu mergeam la școală. în vacanța de vară am fost plecată la bunicii mei la casa de la munte. Ea mi a aprobat dorinţa şi mi a pregătit merinde. O întâmplare din vacanța de vara.

Ea mi a aprobat dorinţa şi mi a pregătit merinde. După ce m am dat jos din pat am. Ne am cazat la un hotel destul de apropiat de plajă.

Idei De Compunere Pentru O Intamplare Din Vacanta De Vara Brainly Ro

O Intamplare Petrecuta La Mare

Compunere Despre O Intamplare Petrecuta La Bunici

Prezinta In 150 300 De Cuvinte O Intamplare In Vacanta De Vara Cu Un Limbaj Expresiv Brainly Ro